Daniël neemt de Scepter over van David die ons 2 jaar heeft geleid in de moeilijke Corona periode

David opent de vergadering met een dankwoord aan alle leden, en in het bijzonder aan de partners, die hun mannen toelaten om regelmatig afwezig te zijn voor het goede doel.
David geeft ook een aantal ‘relikwieën’ van de club door, o.a. een bronzen kenteken van Kiwanis Aalst, om ‘buiten’ aan de muur te bevestigen van ons vergaderlokaal.
Ook is er een prachtig ‘paneel’, met vermelding van alle voorzitters van de club. Doch, het paneel hangt vol, en er kan geen voorzitter meer bij.
David geeft als voorzitter zijn laatste opdracht mee aan Geo om hier proberen een twee-luik van te maken. Wordt vervolgd.

Daniel bedankt het vorige bestuur en feliciteert hen met de bereikte resultaten, in toch wel een bewogen 2 jaar.
Daniel heeft ook nog een persoonlijk geschenk mee voor David (gefabriceerd met een nieuwe naaimachine door Annelies).
De creativiteit zit in de familie Bauwens blijkbaar, want de nieuwe voorzitter heeft ook nog voor elke partner een ‘armbandje’ mee, gemaakt van bijzondere ‘steentjes’, elk met een speciale betekenis. Deze armbandjes werden gecreëerd door zijn dochter.

Op de foto het nieuwe bestuur.

Bedankt David en Daniël!

0,0
0,0 out of 5 stars (based on 0 reviews)
Excellent0%
Very good0%
Average0%
Poor0%
Terrible0%

There are no reviews yet. Be the first one to write one.