Welkom nieuw lid

Kiwanis draagt twee zaken hoog in het vaandel, de onderlinge vriendschap en ons belangeloos inzetten voor behoeftige kinderen.

Elke eerste en derde maandag om 20.00 hebben wij een statutaire vergadering in ons clubrestaurant Albatros te Erembodgem. Daar komen wij tezamen waar wij tijdens een diner onze projecten bespreken. In onze club zijn er diverse commissies die elk een welomschreven taak hebben. Deze commissies alsook het algemeen bestuur komen dan enkele malen tezamen.

De voorzitter samen met de secretaris leiden de vergadering. Vaak hebben wij ook bezoekers, de ene al wat gekender dan de andere.

Nadien is er altijd wat tijd voor een gezellige babbel.
Wenst u een vergadering bij te wonen, dan kan dit. Contacteer hiervoor een van onze leden voor een uitnodiging of vraag deze aan via het contact formulier onderaan  op deze website.

Wij verwelkomen Thomas Van Roy als nieuw lid bij Kiwanis Aalst. Hij neemt dan ook de fanjer en het Kiwanis speldje in ontvangst van de voorzitter David onder het wakende oog van zijn peter Koen Valckenier.

Thomas is tevens nu ook ons jongste lid. Hij is werkzaam als zelfstandige voor technische ondersteuning bij oa de Valkenier groep.

Veel succes gewenst Thomas!